Sitedeki Yeriniz : Ana Sayfa » Haberler » MICHELIN DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDA

MICHELIN DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDA



DAHA İYİ HAREKETLİLİK BİZİM İÇİN GÖREVDİR

Şirketin kuruluşundan bu yana Michelin'in amacı malların ve insanların hareketliliğinde ilerleme kaydedilmesine ve bunun ötesinde toplumum gelişimine katkıda bulunmak olmuştur. Daha geniş kapsamlı amacımız ise insanların temel sosyalleşme, alışverişte bulunma ve keşfetme ihtiyaçlarının tatmin edilmesidir.

Michelin ticari faaliyetlerinin her birini saygılı bir şekilde yürütmeye kendisini adamıştır. Bu taahhütün gerçekleşmesi, müşterilerin ve hissedarların beklentilerinin ve isteklerinin karşılanması için etkin çözümler sunulması ile mümkündür. Bu da, şirketin finansal gücünü korurken doğal çevreye saygı gösterilmesi anlamına gelmektedir.

Michelin'in üstlendiği her bir karar ve faaliyet aşağıdaki beş esas değeri temel almaktadır:

Müşterilere saygı
İnsanlara saygı
Hissedarlara saygı
Çevreye saygı
Gerçeklere saygı

ŞİRKETE GENEL BAKIŞ


Michelin'in amacı müşterilere saygı, insanlara saygı, hissedarlara saygı, 
çevreye saygı ve gerçeklere saygıdan oluşan temel değerlerini uygulamaya
koyarak hareketliliği arttırmaktır.

Michelin her bir lastik pazar segmentine ilaveten seyahatle ilgili hizmetlerde de ön planda yer almaktadır.
Teknolojik liderliğini, yenilik kapasitesini, yüksek kaliteli ürün ile hizmetlerini ve güçlü markalarını kuvvetlendirerek
Michelin ticari faaliyetlerinin her birinde küresel bir yayılma stratejisini takip edebilmekte ve verimini arttırabilmektedir.

Michelin hakkındaki bazı temel gerçekler:

112.300 çalışan
Net Satışlar: 19,553 milyar euro (2014)
17 ülkede 68 üretim tesisi
170'ten fazla ülkede pazarlama faaliyetleri


05:31, 09.01.2016