Sitedeki Yeriniz : Ana Sayfa » Haberler » Lastik'te çukur hasarları tarihe karışıyor

Lastik'te çukur hasarları tarihe karışıyor

Çukur hasarından kurtulma - Michelin ve Maxion Jantlar, esnek tekerlek çözümünü açığa çıkarıyor

Michelin, tekerleğin yeniden keşfedilmesine yardım ettiğine inanıyor. Frankfurt, Almanya'daki IAA motor fuarında, lastik üreticisi iki şirketin lastiklere ve jantlara yola dayalı hasarı ortadan kaldırmaya yardımcı olacağına inandığımız Maxion Tekerlekleri ile birlikte yeni bir çözüm öneriyor.



Acorus esnek tekerlek çözümü, bir çukura vurduğunda esneyen iki lastik flanş (jantın iki tarafında da görülebilir) özelliklerine sahiptir, böylece lastiği ve tekerleği korur

Michelin ve Maxion Wheeler tarafından binek otomobil tekeri pazarı için geliştirilen patentli teknoloji, sürüşü ve konforu artıran ve çukurlardan ve bordürlerden gelen darbeleri emen esnek bir tekerlek oluşturmak için özel uyarlanmış bir tekerlek gövdesine monte edilen iki esnek kauçuk flanş içermektedir. Yeni jant, piyasadaki hemen hemen tüm lastiklerle uyumludur ve alaşım jantı korumak için bir alaşım jant (normalden daha dar), iki kauçuk flanş ve isteğe bağlı bir kozmetik uç içerir.

Michelin'in baş işletme görevlisi Florent Menegaux, "Araba tekerlekleri daha büyük ve daha büyük hale geliyor, çünkü otomobiller daha pahalı görünmesine katkıda bulunuyorlar ve parlak parlak alaşımlar tüm modern otomobil tasarımlarının ayrılmaz bir parçası" dedi. Bununla birlikte, kısa yanaklara sahip çıkan düşük profilli lastikler, günümüzün bozulmakta olan ve sayısız çukurları olan yollarda hasara karşı çok daha hassastır. "



Maxion Tekerlekler CEO'su Pieter Klinkers ekliyor: "Bu, tekerlekler için bir oyun değiştirici; bir çukurdan geçirilen standart bir tekerlek, lastiğe zarar verebilir ve alaşım ağzını kırabilir ve sürücü ve yolcuların güvenliğini tehlikeye atabilir. Maxion Esnek Çark bir çukura vurduğunda, Michelin Acorus Teknoloji flanşı bükülür ve lastiği ve çarkı korur. "

Michelin, 285 / 30R21 lastiğinin bir delik (80mm derin, 700mm uzun, 70 ° darbe açısı) üzerinden sürüldüğü testleri, 28 km / sa'de (17.4 mil / saat) delinmiş bir standart jant takılmış lastiklerin test edildiğini bildirirken Esnek Tekerlek Michelin Acorus Teknolojisi ile herhangi bir hızda delinmez veya hasar devam etmez.

Hasar azaltma, güvenlik ve gelişmiş hareket kabiliyetine ek olarak, üreticiler, Michelin Acorus Teknolojisine Sahip Maxion Esnek Tekerleği, kısa kenarlarla düşük profilli lastiklerle ilgili diğer eksiklikleri gidermeye yardımcı olarak sürücüler için başka avantajlar da sunmaktadırlar. Özellikle, konfor ve gürültü seviyeleri hem tekerleğin hem de lastiğin arasında yer alan esnek kauçuk flanşına bağlı olarak geliştirildi. Tekerlek çözümünün kullanımı, çukur hasarından sonra atılan lastiklerin ve tekerleklerin daha az hasara uğramasına neden olacak, Acorus çevresel bir fayda sağlıyor.

Michelin Acorus Technology, Michelin'in araştırma Grubunun ürünüdür. Şirketin İnkübatör Programı, müşterilere göstermek ve test etmek için pazarlama süresini kısalttı. Bu eşsiz patentli teknolojiyi tasarlayan ve geliştiren Michelin, Esnek Tekerleği geliştirmek için Maxion Tekerlekler ile ortak çalışıyordu. Acorus adı, bir tesadüftü gibi görünen suluboya bitkisi olan Acorus Calamus'tan alınır ve "bir kamış eğilir, ancak kırılmaz" inancını veren meşe ve kamıştan oluşan bir Fransız masalında yer alır. ”

Michelin Teknolojili Maxion Esnek Tekerlek, başlangıçta 19 inç ve üzeri boyutlarda araç üreticilerine satılacak. Planın 2018 yılının ikinci yarısında başlaması planlanıyor.


01:36, 16.09.2017